Jessica Mercedes wspiera Top Secret

Jedna z najbardziej znanych blogerek rozpoczęła promowanie linii produktowej w ramach letniej kolekcji marki Top Secret. Zarząd spółki jest przekonany, że współpraca z Jessicą Mercedes zapewni poszerzenie grona lojalnych klientów i utrzymanie wzrostowego trendu w zakresie sprzedaży oraz wypracowywanej marży handlowej.

Marka Top Secret rozpoczęła współpracę z jedną z najbardziej znanych polskich blogerek – Jessicą Mercedes. Blogerka będzie wspierać sprzedaż kolekcji letniej. W ramach projektu Jessica starannie wyselekcjonowała i włączyła do sygnowanej przez siebie linii produkty odpowiadające jej estetyce i stylowi. Linia Styled by Jessica Mercedes wpisuje się w światowe trendy, inspirowana jest naturą i utrzymana w spokojnej, jasnej kolorystyce. W ramach współpracy opracowana została m.in. sesja fotograficzna, odbyły  się również spotkania z klientkami.

Oferta wyselekcjonowana przez Jessicę Mercedes dostępna jest w sklepach stacjonarnych oraz w sprzedaży online.

„Jesteśmy przekonani, że współpraca z Jessicą Mercedes zapewni marce Top Secret poszerzenie kręgu odbiorców i pozyskanie nowych młodszych lojalnych klientów. Tym samym liczymy na utrzymanie wzrostowego trendu sprzedaży w ramach krajowej sieci, która jest głównym kanałem dystrybucji oraz dalszej poprawy wypracowywanej marży handlowej” – podkreślił Grzegorz Lipnicki, Prezes Top Secret Sp. z o.o., spółki wchodzącej w skład Grupy Redan.

Jessica Mercedes to 24-letnia polska blogerka modowa i właścicielka strony modowej JEMERCED.com. Już jako nastolatka interesowała się modą. Popularność zyskała dzięki założonemu przez siebie w 2010 roku blogowi, który należy do najpopularniejszych w Polsce. Na blogu oraz w mediach społecznościowych Jessica Mercedes prezentuje najnowsze trendy i publikuje relacje z najważniejszych wydarzeń modowych od Nowego Jorku, aż po Warszawę. Jej stylizacje doceniały i publikowały takie międzynarodowe tytuły jak VOGUE, ELLE, GRAZIA, Vanity Fair, czy HARPER’S BAZAAR. Jej kanały społecznościowe i stronę odwiedzają miesięcznie setki tysięcy kobiet.

2018 06 15_Grupa Redan_Jassica Mercedes_Informacja prasowa