Nasze marki

Segment modowy

Top Secret (obok marek Troll i Drywash) jest wiodącą marką w segmencie modowym Grupy Kapitałowej Redan. Marka Top Secret jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych polskich brandów, oferujących komplementarne kolekcje ubrań i dodatków. Aktualnie obowiązujący wizerunek został wprowadzony przez Spółkę w sierpniu 2012 roku. Nowa strategia marki – „Express Yourself” i idące za tym zmiany w kolekcjach, marketingu i sieci sprzedaży mają na celu zmianę wizerunku na bardziej nowoczesny i wyrazisty.

topsecret-logo

Top Secret to marka skierowana do ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo i rodzinnie, dla których ubiór ma znaczenie i jest sposobem wyrażenia własnej niepowtarzalnej osobowości. Adresaci marki Top Secret akceptują w pełni siebie i środowisko, w którym żyją, stawiają na autentyzm, a moda jest dla nich narzędziem do wyrażania siebie w sytuacjach zawodowych, rodzinnych jak i w czasie wolnym. Damskie i męskie kolekcje są zgodne z aktualnymi trendami mody, nowoczesne, odważne, jednocześnie odwołujące się do emocji. Czerpią inspiracje z najnowszych trendów mody, jednak dostosowane są do rozmaitych oczekiwań klientów i ich kalendarza potrzeb. Kolekcje podzielone są na dwie linie City i Casual, od stylu bardziej formalnego, po swobodny. Ubrania są uzupełniane licznymi dodatkami wzbogacającymi stylizacje.

Dystrybucja odzieży marki Top Secret odbywa się na terenie: Polski, Ukrainy, Rosji, a także w Czechach, na Słowacji oraz na Białorusi. Sprzedaż realizowana jest głównie poprzez sklepy detaliczne oraz internetowe. Sprzedaż detaliczna odbywa się za pośrednictwem sklepów własnych oraz franczyzowych. Strategia rozwoju marki zakłada obecność zarówno na rynku polskim jak i rynkach zagranicznych. Głównymi kierunkami rozwoju są kanał e-commerce oraz Ukraina i Rosja.

troll-logo

Troll to jedna z najdłużej funkcjonujących na polskim rynku marek odzieżowych, która cieszy się wysoką rozpoznawalnością wśród swojej grupy docelowej. Marka Troll skierowana jest do osób „młodych duchem”, które ubiorem wyrażają siebie i swoją radość. Oferta Troll prezentuje modne ubrania nawiązujące do światowych trendów, zapewniając młody, dynamiczny i atrakcyjny wygląd. Nie brakuje jednak uniwersalnych, świetnie skrojonych produktów bazowych w stonowanych kolorach.

Troll tworzy kolekcje dla tych, którzy łączą modę z nowoczesnością, są odważni i wybierają dla siebie to, w czym czują się najlepiej. Dystrybucja odzieży marki Troll odbywa się na terenie Polski oraz za granicą. Sprzedaż realizowana jest głównie poprzez sklepy detaliczne oraz internetowe. Sprzedaż detaliczna odbywa się za pośrednictwem sklepów własnych oraz trzech sieci franczyzowych: monobrandowej Troll, franczyzowych kornerów multibrandowych i sklepów outletowych.

drywash-logo-black

Drywash jest marką dla ludzi nowoczesnych i ambitnych, którym zależy na atrakcyjnym wyglądzie i swobodzie w każdej sytuacji. Ubrania mają modny casualowo-sportowy charakter, są idealne do aktywnego spędzania wolnego czasu. Łączą wygodę i najnowsze trendy w modzie. Kolekcja damska jest nowoczesna, łączy miejski sportowy szyk z kobiecym wdziękiem. Kolekcja męska to ubrania stworzone dla aktywnego mężczyzny, będące sportową alternatywą dla stylu nieformalnego. Dystrybucja odzieży marki Drywash odbywa się na terenie Polski oraz za granicą. Sprzedaż realizowana jest głównie poprzez sklepy detaliczne, własne oraz franczyzowej, i sklepy internetowe.

Segment dyskontowy

Strategia rozwoju zakłada intensywny wzrost sieci TXM w Polsce oraz na wybranych rynkach zagranicznych (Czechy, Słowacja, Rumunia). Na koniec 2016 r. w ramach sieci krajowej i zagranicznej działało ponad 400 sklepów. Stopniowo będzie rosła liczba sklepów otwieranych za granicą oraz w dzielnicach mieszkaniowych dużych miast w kraju. W okresie 2016-2018 Grupa TXM planuje rozszerzyć posiadaną sieć sprzedaży krajowej do poziomu ok. 382 sklepów o łącznej powierzchni sprzedaży 98,4 tys. m2 w Polsce i 94 za granicą o łącznej powierzchni handlowej 33,0 tys. m2.

Redan_banner_logo txm

Sieć TXM osiąga systematyczną poprawę sprzedaży i wyników. Kluczowymi elementami sukcesu są m.in.:

  • trafny dobór oferty produktowej – jednym z podstawowych założeń tworzenia oferty asortymentowej jest utrzymywanie w poszczególnych kategoriach towarowych najniższych cen rynkowych, ale też odważne wprowadzanie nowych wzorów i modeli, zbliżonych do oferty sklepów fashion, jednakże po znacznie niższych cenach. Działania te spotykają się z akceptacją klientów i pozwalają na sukcesywne zwiększanie wartości średniego koszyka zakupów, a tym samym na wzrosty sprzedaży.
  • efektywne akcje marketingowe – są to m.in. cieszące się dużą popularnością wśród klientów gazetki promocyjne, kolportowane do domów. Stosowane oferty promocyjne dobierane są pod kątem okresu sprzedaży, atrakcyjności poszczególnych modeli, oczekiwań klientów oraz ceny.
  • zmiany w sposobie prezentacji oferty w sklepach – szczególnie istotna jest dobra i czytelna komunikacja produktowa oraz poprawne rozmieszczenie artykułów w sklepach, a co za tym idzie możliwość szybkiego i łatwego dostępu do wybranego towaru dla klientów.
  • wdrożenie systemu agencyjnego – polega on na przekazaniu sklepów w zarządzanie agentowi, który odpowiada za całość procesu obsługi sprzedaży.
  • optymalizacja kosztów funkcjonowania – celem jest utrzymanie dynamiki kosztów na niższym poziomie niż dynamika marży handlowej, co przekłada się na rosnące zyski.